جذابیت درباره طراحی وب - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

طراحی سایت فروشگاهی هم تاثیر مثبتی در اعتبار کسب و کار شما و همچنین باعث افزایش فروش محصولات شما می شود زیرا محدودیت های فیزیکی را از بین برده و از هر جای کشور و دنیا می توانید خریدار جذب کنید.

گرافیک جذاب به همراه رعایت اصول ui / ux و اصول مارکتینگ پیاده سازی مرحله به مرحله براساس قوانین برنامه نویسی پیاده سازی دیتابیس تمیز و کم حجم برای داشتن سایتی با سرعت بالا پیاده سازی اصولی صفحات جهت داشتن حجم صفحه پایین فشرده سازی فایل های کدنویسی شده و تصاویر سایت جهت افزایش سرعت سایت

نمونه پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی شایان سالار اروند

فرم درخواست مشاوره جهت دریافت تماس و مشاوره کارشناسان حرفه‌ای ما فرم زیر را ارسال کنید

مثلا دپارتمان محصولات پستی، پشتیبانی، مالی، مدیریت و ترکیب‌ها دلخواه شما) بایگانی شدن تمامی تیکت‌ها بین کاربر و مدیر سایت امکان دسترسی کاربران به بخش تیکت‌ها در پنل کاربری خود امکان ساخت‌ انواع فرم‌ها در قسمت‌های مختلف سایت

یادگیری و طراحی یک سایت بی عیب و نقص شاید در نگاه اول کار بسیار دشواری باشد، اما نگران نباشید؛ با دریافت بهترین آموزش های مدیریت و طراحی سایت در سایت فرادرس حتما می توانید سایت حرفه ای خود را طراحی کنید.

در این پلن، طراحی وبسایت شما براساس یک تمپلیت از پیش آماده شده پیاده سازی خواهد شد. صفحه اصلی وبسایت شما از قبل توسط تیم توسعه دهنده رامان طراحی و آماده سازی شده و در برخی از موارد از تمپلیت های آماده به زبان انگلیسی استفاده شده، که توسط تیم طراحی سایت رامان فارسی سازی و راستچین شده است.

یک طراح وب، برای اینکه بتواند یک صحفه‌ی وب را طراحی کند، از تکنولوژی های زیر استفاده میکند:

تکنولوژی ابری سرعت و امنیت فروشگاه شما به لطف تکنولوژی ابری فراهم شده است. این یعنی تحت هر فشاری، سایت شما پایدار خواهد بود.

شما می‌توانید در فروشگاه خود از انواع صفحات نوشتاری، گالری تصاویر، وبلاگی، فرم و .

فرق سایت خدماتی و شرکتی ، وجود نداشتن محصولات در این نوع از سایت ها است. در پیاده سازی سایت شرکتی ، امکان دارد بعضی از شرکت ها فعالیت بصورت خدماتی فعالیت داشته باشد و بعضی محصولات برای فروش داشته باشند ، ولی در سایت های خدماتی قسمت فروشگاهی وجود ندارد.

در کل اگر راضی نبودم آیا پول من بازگردانده می‌شود ؟ تمام تلاش ما در تیم رویا وردپرس جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان عزیز می‌باشد.

اگر فکر می‌کنید در زمینه مهاجرت و اپلای منبع مقاله تحصیلی اطلاعات خوب و مفیدی دارید می‌توانید روی وردپرس سایت مشاوره در این راستا را راه اندازی کنید.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.
طراحی گرافیکی اینجا صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

وردپرس به‌راحتی با پلاگین یا افزونه فروشگاه ساز ووکامرس امکان تبدیل به یک فروشگاه حرفه‌ای آنلاین را دارد. ووکامرس بسیار گسترده و در عین حال فوق العاده است که ویژگی‌های بسیار زیادی از جمله: فاکتور ووکامرس ، ویژگی پیشرفته محصول ووکامرس، تخفیفات و قیمت محصولات به‌صورت هوشمند، سبد خرید پیشرفته، تیکت پیشرفته ارتباط با مشتریان و افزونه شانس ووکامرس و… را دارد که هر کدام از این ویژگی‌ها را می‌توانید با افزودن پلاگین ووکامرس اختصاصی بر روی سایت خود ایجاد کنید.

اگر به دنبال یک پاسخ خیلی ساده ولی کاربردی برای سوال طراحی وب چیست هستید، فیلم زیر را مشاهده کنید

همانطور که در قسمت قبل یک اشاره‌ی کوچک داشتیم، یک طراح وب برای طراحی صفحات وب از تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده میکند.

هر کسی دلایل شخصی خود را می‌تواند داشته باشد شاید هدف شما فقط پول و کسب درآمد باشد ولی من معتقدم قبل از اینکه به پول فکر کنید اول عاشق کارتان باشید و اشتیاق سوزانی برای تخصص خود داشته باشید.

انتخاب شدن ما توسط مشتریانمان، حسن توجه خداوند به ما و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای از سمت آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت رویا وردپرس است.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت میتوانید از طریق چت واتس اپ یا فرم مشاوره با کارشناسان رامان ارتباط بر قرار کنید.

تجربۀ شیرین فروش اینترنتی همراه شما، از اولین فروش، تا مقیاس بزرگ همه‌چیز برای بزرگ فکر کردن آماده است. شما نه محدودیتی در تعداد سفارش دارید، نه کارمزدی بابت فروش می‌پردازید و نه اندازۀ فروشگاهتان مهم است.

وردپرس دوست و همدم موتورهای جستجو است و به راحتی و تقریباً در کمترین زمان ممکن ادامه مطلب می‌توانید به رتبه بالاتر دست پیدا کنید.

فایلینگ مشاورین املاک حرفه‌ای، دایرکتوری درج آگهی خرید و فروش

این یعنی اگر شما کار با کامپیوتر را (به صورت کلی) بلد هستید، پس کار با پرتال هم خیلی ساده یاد خواهید گرفت.

طراحی سایت یعنی ساخت یک مرکز یا پایگاه اینترنتی جذاب برای رونمایی از شرکت ها یا در کل کسب و کار شما. حتی یک کسب و کار خانگی هم امروزه نیاز به طراحی سایت و ایجاد صفحات با محتوای متنی و گرافیک خاص خود را دارد تا فروش و درآمد بالایی را کسب کند.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت قیمت طراحی سایت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

جهت سفارش و یا مشاوره درباره هر کدام از خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از طریق چت واتس اپ یا از طریق فرم مشاوره با ما ارتباط برقرار کنید.

Report this wiki page